כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהחדשות אחרונותשיתוף פעולה ייחודי בין 'שיח סוד' למרכז הרפואי הרצוג
רביעי, 07 אוגוסט 2024 10:57

שיתוף פעולה ייחודי בין 'שיח סוד' למרכז הרפואי הרצוג

"ד"ר יחזקאל קן, מנהל המרכז הרפואי הרצוג: 'המתנדבים לא רק תורמים לרווחת המאושפזים, אלא גם מעשירים את הסביבה הטיפולית שלנו'"

 

מהפכה בשילוב חברתי – כיצד הפכו מקבלי העזרה למתנדבים מוערכים .

בשיח סוד מלווים ומקדמים את בעלי המוגבלויות במסגרות ובמוסדות נפרדים המותאמים לכל גיל ולכל רמה של מוגבלות  .  מעונות , גנים , בתי ספר , סמינרים, ישיבות , כוללים , מסגרות יום ותעסוקה לבוגרים הינם רק חלק משלל המסגרות , כאשר בכל אחת מהן יש מסגרת נפרדת לרמות שונות של מוגבלות .

במרכז יום "שהם" עמל הצוות המסור לקדם את הבוגרים לעצמאיות ככל הניתן .

במהלך השנה האחרונה יזמו בשיח סוד שיתוף פעולה חדשני עם המרכז הרפואי הרצוג .
במסגרת זו , הבוגרים מ"שהם", זכו להשתלב בתעסוקה רגילה, התנדבו להכין ולחלק אריזות הפתעה למאושפזים ובני משפחותיהם.

 

התהליך לא היה קל בתחילתו , אך בזכות מקצועיות , מסירות וסבלנות רבה יחד עם אמון ללא גבולות ,  הוכיחו הצוות המקצועי של "שהם" שניתן להשיג את מה שהיה נראה בלתי אפשרי .

 

בטקס "חלוקת תעודות הוקרה" מרגש , אותו יזמו בבית החולים הרצוג צוין ההישג יוצא הדופן  כאשר המתנדבים זכו להוקרה על פעילותם .

 

"אנחנו קוראים להם 'סיירת שיח סוד' ומחכים להם כל שבוע בכיליון עיניים הם מפיצים שמחה בכל מקום" שיתף בן משפחה של אחד המאושפזים .

מנהל  המרכז הרפואי הרצוג , ד"ר יחזקאל קן , בירך את המתנדבים ואת אנשי שיח סוד ,
ושיבח את היוזמה: "שיתוף הפעולה עם 'שיח סוד' הוא דוגמה מופתית לכוחה של הכלה חברתית. המתנדבים לא רק תורמים לרווחת המאושפזים, אלא גם מעשירים את הסביבה הטיפולית שלנו".

 

הרב שמעון לוי, מנכ"ל "שיח סוד", הדגיש את חשיבות היוזמה: " זוהי פריצת דרך משמעותית. אנשים שבמשך שנים היו מקבלי שירותים, הפכו למתנדבים פעילים התורמים לקהילה. זה ממחיש את הפוטנציאל הטמון בכל אדם, ללא קשר למגבלותיו".

לסיום הודתה קרובת משפחה של אחד המתנדבים , לאנשי המרכז הרפואי ושיח סוד  ושיתפה בהתרגשות:  זה רגע מכונן עבורנו לראות כיצד גם הוא  מסוגל לתרום לחברה .

 

 

WhatsApp_Image_2024-08-06_at_111305.jpeg WhatsApp_Image_2024-08-06_at_111305_1.jpeg WhatsApp_Image_2024-08-06_at_111306_1.jpeg WhatsApp_Image_2024-08-06_at_112306.jpeg