כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהחדשות אחרונותבשורת גמרא מונגשת: מהפכה בלימוד תורה לאנשים עם מוגבלויות נחשפת בבית מרנן ורבנן
רביעי, 07 אוגוסט 2024 07:34

בשורת גמרא מונגשת: מהפכה בלימוד תורה לאנשים עם מוגבלויות נחשפת בבית מרנן ורבנן

רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו שליט"א ומורינו הגרמ"ה הירש שליט"א התפעלו מידיעותיהם של תלמידי ישיבת אוצר התורה בית שמש מבית שיח סוד

 

רגעים נעלים נרשמו במעונו של רבן של ישראל מרן הגאון רבי דב שליט"א אשר התרשם מאוד מהבקיאות והשליטה בחומר הנבחן שהפגינו הבחורים. ובירכם שיזכו לחיים טובים ושמחים ויזכו להמשיך ללמוד ולהתקדם בתורה, "תשמחו שאתם  בני תורה" אמר להם, "התורה מתוקה יותר מדבש ונופת צופים".

 

לאחר מכן בירך מרן שליט''א את ההורים של כלל תלמידי שיח סוד ואת הצוות החינוכי של שיח סוד, "שיהיה להם כל ההצלחה מכל הבחינות וחיים ארוכים ושלווים ושרק יהיה להם טוב".

 

התרגשות מיוחדת הייתה כאשר מנכ"ל שיח סוד, הרב שמעון לוי, הציג בפני מרן הרב שליט"א את הגמרא הייחודית , שפותחה על ידי הצוות המקצועי של שיח סוד תוך שמירה על צורת הדף והונגשה במיוחד לאנשים עם מוגבלויות.

 

לאחר מכן הציג הרב לוי סקירה מפורטת על הפעילות הענפה של שיח סוד בליווי המשפחות והתלמידים , החל מגיל לידה ועד שלל מסגרות המותאמות במיוחד לכל גיל ורמה.

 

ראש הישיבה הביע את הנאתו ובירך את ראשי שיח סוד וצוות החינוך שימשיכו להצליח בפעילותם החשובה.

 

ראש הישיבה שמח לשמוע כי ראש עיריית בית שמש, הרב שמואל גרינברג, נציג דגל התורה, מסייע לפעילות הישיבה וכלל מוסדות שיח סוד בעיר "אני מודה לראש העיר שעושה פעולות מתאימות וטובות בלב טוב וברצון טוב. אני מאחל לו הצלחה, והשם יעזור לו בכל הדברים, הן במעשים הציבוריים והן בדברים הפרטיים, יהיה לו נחת, אריכות ימים ובריאות. כל טוב סלה."

 

לאחר מכן עלו הבחורים למעונו של מרן הגרמ"ה הירש שליט"א אשר בחן אותם על פרק "הבונה", והתפעל עמוקות מהיקף ידיעותיהם. ראש הישיבה ציין במיוחד את אהבת התורה העמוקה שניכרת בהם, ובירכם שיזכו לגדול בתורה ולהביא הרבה נחת להוריהם.

ראש הישיבה הביע את התפעלותו ואמר " ב"ה אכשר דרא והיום גם תלמידים עם קשיים יושבים ולומדים גמרא , זה דבר גדול וזה עוזר להחזיק את הדור"

 

1U1A1477JPG.jpg 1U1A1673.jpg 1U1A1768.jpg